Garanti ve İade Koşulları
İade Talepleri: 6502 (eski 4077 ) sayılı kanun uyarınca tüketici niteliğini haiz KULLANICI yasada tanımlanan cayma hakkından faydalanabilir ve mesafeli hizmet sözleşmesinin kurulmasını takip eden 2 gün (48 saat) içerisinde iade edebilir. Ancak KULLANICI’nın onayı sonrasında ifa edilen hizmet sözkonusu olduğundan, hizmetin ifası sonrasında böyle bir iade hakkından söz edilemeyecektir.
İade talebi, e-posta veya yazılı olarak OTONOT'e yahut doğrudan ÜYE İŞ YERİ’ne iletilebilir. OTONOT çağrı merkezine iletilen iade taleplerinin, ilgili yasa gereği geçerli sayılması ve işleme alınması mümkün değildir.
OTONOT'e iletilen geçerli iade talepleri, iade talebinin OTONOT’e ulaştığı tarihten itibaren en geç 10 gün içerisinde, OTONOT tarafından hizmet bedeli , ilgili kredi kartına iade edilecektir.
Usulüne uygun olarak yapılmayan (yasal başvuru süresinden sonra veya belirtilen şekiller dışında yapılan) iade taleplerinde, OTONOT'in takdirinde olmak üzere, talepler değerlendirilecek ve olumlu görüş verilmesi halinde hizmet bedeli ilgili kredi kartına iade edilebilecektir. Ancak OTONOT bununla yükümlü tutulamaz. Her halukarda süresi aşılmış veya ifası gerçekleşmiş olan hizmetlere ait iade talepleri işleme alınmamaktadır.
Hizmetin ifa edilmesini takip eden 15 (onbeş) gün içerisinde, KULLANICI, özelliklerini yazılı veya sözlü olarak öğrendiği ve ekspertiz yaptırmış olduğu aracın, bu özellikleri ile ekspertiz hizmeti sonucu elde edilen özellikler arasında OLDUKÇA BÜYÜK FARKLILIKLAR sözkonusu olduğu konusunda OTONOT’e bilgi vermesi halinde bu durum değerlendirmeye alınacak ve yukarıda sayılan şekilde bir tutarsızlık (bu tutarsızlıkların ne ölçüde ve ne şekillerde olacağı yine OTONOT tarafından belirlenecektir) olduğu sabit görülürse, KULLANICI’ya bedelsiz olarak bir defaya mahsus yeniden hizmet sunulacaktır.